אורנג': טלפון סלולרי לאזרחים ותיקים

חברת אורנג' תשיק היום, לראשונה בישראל, מכשיר סלולרי ושירות אישי מותאמים במיוחד לאזרחים וותיקים. השירות כולל, בין היתר, מוקד שירות לקוחות אישי ישיר המעניק מענה שלם וכולל בכמה שפות ללא תשלום ללקוחות מעל גיל 65. השירות יינתן בשפות עברית, רוסית, ערבית ואנגלית. השירות מתייחד בכך שאין בו ניתוב (ללא "חכי בבקשה גבירתי, אני מעבירה אותך") והוא מטפל בכל הבעיות של הלקוחות על ידי נציג בודד.
מכשיר הטלפון, המכונה "דורו", הוא סלולרי מהדור השלישי המותאם לצורכי האוכלוסייה הבוגרת, וכולל בין היתר מסך גדול, מקשים מרווחים, עוצמת שמע חזקה במיוחד ותאימות למכשירי שמיעה. למכשיר לחצן ייעודי למסרונים ותפריט פרטים רפואיים של בעל המכשיר, כמו סוג דם, שם קופת החולים ושם חברת הביטוח, לשימוש בעת חירום. השירות שמציעה אורנג' יכלול אף הוא מאפיינים מיוחדים, ובהם לחצן סיוע בגב המכשיר המקושר למוקד 24 שעות ביממה, הדרכה אישית בבית הלקוח ושירות אחריות ותחזוקה למשך שנתיים, כולל החלפת המכשיר בעת הצורך. מוקד החירום יאפשר גישה מהירה לשירותים דחופים כמו מד"א והמשטרה, וגם לבני משפחה.
רוצים להתעדכן? הצטרפו למוטק'ה בפייסבוק
על פי ההודעה של אורנג', מעל 80 אחוז מהמבוגרים בארץ משתמשים במכשיר סלולרי. מרביתם אינם מאמצים טכנולוגיות מתקדמות, אך עושים שימוש נרחב בתכונות ובשירותים סלולריים כגון שיחות, מסרונים וצילום.
המחיר: חבילה בת 120 דקות שיחה תעלה 25 שקלים בחודש. כל דקת שיחה/הודעה/1 מ"ב של גלישה יחויבו ב-25 אגורות נוספות. המכשיר עצמו יעלה 1,300 שקלים במזומן או בשלושה תשלומים. ניתן לשלם בכרטיס אשראי ב-36 תשלומים של 39 שקלים, או בהוראת קבע ב-36 תשלומים של 49 שקלים. המחיר כולל הדרכה בבית הלקוח ושירות תחזוקה לשנתיים.
לקהילות פנאי: לחצו
לפורום כלכלה, שוק ההון, יעוץ, פנסיה וגמל: לחצו
עד גיל 40 ניסתה טובה רוכברגר-מאיר (63) להקים עסקים, בעיקר בתחום ההלבשה, ו"בכל פעם זה היה כישלון מפואר", היא...
רובנו מודעים למושג כלכלה נבונה, שהמוטו שלה הוא "לא צריכים - לא צורכים". אבל מה קורה עם החשבונות השוטפים,...
בעשור האחרון חלה עלייה משמעותית מאוד בקרב האזרחים הוותיקים בשימוש במחשב בכלל ובאינטרנט בפרט: לפי סקר...