חזרה להכסף שלי

גדעון רייכר מתרגז: טרקלין חשמל

לי מורי רכשה תנור אפייה מרשת טרקלין חשמל, אך בתנור התגלתה תקלה. רשת החשמל לא מיהרה לפתור את התקלה, וגם לאחר שהלקוחה ביטלה את העסקה לא מיהרה להשיב לה את כספה
גדעון רייכר 20/03/12
גדעון רייכר מתרגז: טרקלין חשמל
לי מורי רכשה בחדווה תנור אפייה רב יוקרה מרשת טרקלין חשמל שסניפיה פרושים ברחבי המדינה. רק נכנס התנור לפעולה, וכבר נתגלה אופיו המרדני שהעלה את הטמפרטורה במטבחה למעלה גבוהה. הוא חימם את הסביבה מעבר למידה הרגילה וגרם דאגה וחרדה בקרב בני המשפחה. ללא אמצעי מגן, ככבאים מן השורה , לא ניתן היה להתקרב לתנור שמזגו הרותח גרם לבהלה עמוקה. איש שירות ששוגר מטעמה של החברה בדק את התנור בקפידה נאנח אנחה עמוקה ופסק בעוגמה: אין בידי להושיע. אינני מבין את פשרה של התקלה. ראוי שמומחה גדול ממני ייכנס לעובי הקורה. הוא הבטיח כי החברה תשגר מומחה מנוסה בטמפרטורה עבת גזרה, אולם ההבטחה התנפצה אלי מציאות עגומה. שום צלצול טלפון מכיוונה של החברה לא נשמע, וגם נציג שירות לא הקיש על דלתה של המשפחה ועל כן פנתה בשנית וביקשה עזרה. תגובת "טרקלין חשמל" הנודעה היתה: אנחנו מבררים את מהות התופעה ונגיב במהרה. התגובה איחרה וטלפונים נואשים למשרדי החברה לא הניבו תגובה ראויה. ניסיון שלישי העלה רק תגובה רפה שעיקרה: כל עוד הטמפרטורה שמפיק התנור נמוכה מ-80 מעלות צלזיוס הרי שהוא פועל כהלכה. אליה וקוץ בה - אף נציג של החברה לא בא למדוד את הטמפרטורה הנכונה ותנור האפייה המשיך להפיץ את חומו הנורא. התגובה המתחמקת רק העלתה את סף הרוגזה של בני המשפחה. לי שלפה את חרבה מנדנה והודיעה לחברה בתקיפות רבה כי היא מבקשת לבטל את העסקה והיא מזמינה את אנשי החברה ליטול עימהם את התנור ולא להטרידה. בתום ימים אחדות של שיחות שעלו לדרגת טמפרטורה גבוהה הבטיחו אנשי "טרקלין חשמל" כי העסקה בטלה וכספה של הגברת מורי יוחזר לה תוך 21 ימים מרגע קבלת ההודעה. טכנאי שוגר לביתה מטעמה של החברה ונטל עימו את התנור, אולם הכסף התמהמה ולא בא. חלף שבוע חלפו שבועיים ותגובת החברה שהבטחתה הופרה הייתה קרירה: המחשבים מגלים סימני חולשה וטרם חזרו בתשובה מלאה. עוד ימים אחדים של התנצלות רבתי בנוסח: טעות, סליחה, התקלה תתוקן במהרה - כל אלה לא הניבו תמורה ראויה. החברה המשווקת את תוצרתה ברחבי המדינה נטשה את הלקוחה והותירה אותה עגומה ובוכייה. לאחר שנואשה פנתה אלינו לי מורי בבקשת תחינה וביקשה ממדורנו סיוע ועזרה. נכנסנו אנחנו בעובי הקורה ותגובת "טרקלין חשמל" הייתה הפעם מהירה: העסקה בוטלה, ולתגובה צורפה התנצלות גדולה והלקוחה נתבשרה באמצעותנו כי תזכה ב-200 שקלים אם תבצע רכישה חדשה. אנחנו מברכים את החברה על תגובתה הראויה אולם תוהים עדיין: מדוע צריכים היו לטרטר את הלקוחה הנאמנה עת כה ארוכה?
תגובות  0  אהבו 

כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
עוד בהכסף שלי

איך להיזהר מעקיצות נדל"ן?

עד גיל 40 ניסתה טובה רוכברגר-מאיר (63) להקים עסקים, בעיקר בתחום ההלבשה, ו"בכל פעם זה היה כישלון מפואר", היא...

לקריאת הכתבה
כך תחסכו כסף בתשלום החשבונות השוטפים

רובנו מודעים למושג כלכלה נבונה, שהמוטו שלה הוא "לא צריכים - לא צורכים". אבל מה קורה עם החשבונות השוטפים,...

לקריאת הכתבה
מחברים את האזרחים הוותיקים לדיגיטל

בעשור האחרון חלה עלייה משמעותית מאוד בקרב האזרחים הוותיקים בשימוש במחשב בכלל ובאינטרנט בפרט: לפי סקר...

לקריאת הכתבה
מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה