חשמל בכל רגע???

יופי כאשר לוחצים על המצג והחשמל נדלק. אבל כאשר רוצים לשלם לחברת החשמל חוב ישן - אין עם מי לדבר. בכל אתרי החברה באינטרנט (ויש הרבה) אי אפשר לדבר עם נפש חיה. לפעמים חברת החשמל זה לא נוח...
חשמל בכל רגע???

יותר ממאה שנה יש לנו חברת חשמל. השירות, בדרך כלל מצויין, ובמיוחד הוא טוב כאשר אני צריך להדליק את האור או המזגן או התנור. רק לחיצה על המתג. כאשר אני נזקק לאנשי חברת החשמל, בדרך כלל הדבר נעשה באמצעות ידידי גוגל ואני צריך לבחור אחד מבין עשרות האתרים של החברה.
במחשב שלי נאמר: "צור קשר עם מרכז השירות - מכל טלפון קווי וסלולרי -  103, פקס 1800-200-103,
מחו"ל -  "04-8187100, ואז כשאני מתקשר, עונה לי האוטומט "איתך בכל רגע חברת החשמל" עם מוסיקה מתאימה.
אז זה לא!
נזקקתי לחברת החשמל, כי רציתי לשלם חשבון. יותר נכון, שני חשבונות, שהושארו בדירה שהשכרתי. רציתי לשלם, אבל כל פניותיי אל המון האתרים של חברת החשמל נענו בזימרת "איתך בכל רגע, חברת החשמל". חיכיתי פעם, פעמיים, ועוד ועוד ועוד ועוד. למחשב יש סבלנות אין סוף, אך לא לי. איש יחסי ציבור המציא סיסמא ואיש מחשבים הכניס אותה למערכת ולקוח (זה אני) נשאר בלי סבלנות ובלי תשובה.
אה, נזכרתי. יש צ'אט. אתקשר ויענה לי בן אדם. מצאתי את הסעיף "צור קשר עם מרכז השירות 103 חברת החשמל". נסו אתם ותקבלו את התשובה: בגלל הוראות משרד הבריאות, האתר סגור.
לא ידעתי שחברת החשמל שייכת למשרד חסר התועלת הזה. האם מוקדן, שיושב באיזה משרד מרוחק, אינו יכול לענות לי בטלפון? מסתבר, שבחברת החשמל הכל טוב אבל...
למה אני צריך צ'אט? כי הדיירת שעזבה אותי (והשאירה שני חשבונות פתוחים) לא השאירה את מספר החוזה. ובלי מספר חוזה - אין עם מי לדבר בחברת החשמל. אין מוקדן. אין צ'אט. יש רק איום: "נסגור לך את החשמל".
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי במחשב אתר, שבו אפשר להשאיר הודעה במייל. בכל האתרים של חברת החשמל, אין אחד שבו אוכל להציג את מצוקתי: רוצה לשלם, יש לי מספרי החשבונות והסכומים, יש לי כתובת הדירה. אבל אין לי מספר החוזה.
נזכרתי, שבעבר הרחוק, כשהייתי כתב כלכלי, היו לי קשרים עם דובר החברה. עכשיו, אינני "מקושר". אז מה עושים? התקשרתי אל הדיירת הסרבנית והיא אמרה לי שהיא בחו"ל ומספר החוזה שלה לא איתה.
למי שמעוניין לנסות, הנה ההודעה במחשב: "לדיווח על תקלות, לקבלת שירותים בנושאי חשבונות וצרכנות: מכל טלפון קווי וסלולרי - 103.
"שירות 103 כתבו אלינו · ביתי · עסקי · למקצוען · תלונות הציבור · ספקים · קיימות · קשרי משקיעים. כניסה לשירותים דיגיטליים. הזדהות ע"י מספר תעודת זהות או דרכון...  
"בטלפון. התקשרו למרכז שירות 103 של חברת חשמל הפועל 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה"...

אז בשבילי הוא כנראה לא עובד. והדוברת העדיפה לא להגיב על הקטע.

זה לא חדש. כבר אפלטון אמר (427 לפנה"ס)

"המחיר שאנשים טובים משלמים על אדישות לעניינים ציבוריים, הוא להישלט בידי אנשים רעים".

תגובות  2  אהבו 

186
הקדימה משחקת נגדנו מצא שיטה אשר יכולה לעזור לחסוך לחברה , בידי החברה יש את האפשרות להשתמש במכשיר כעונש או כעזר לצערי תמיד זה סוג של עונש. יש פה ביטוי למצב מקובל מאוד בארצנו. אין איזון בן האזרח כלק...
הקדימה משחקת נגדנו מצא שיטה אשר יכולה לעזור לחסוך לחברה , בידי החברה יש את האפשרות להשתמש במכשיר כעונש או כעזר לצערי תמיד זה סוג של עונש. יש פה ביטוי למצב מקובל מאוד בארצנו. אין איזון בן האזרח כלקוח ובין נותן השרות לאזרח. היות ויש פה נוחיות לנותן השרות [כולל הממשלה וחברות ממשלתיות] האזרח נמחץ לקיר.
לשי גונן, תודה.
נכון, האזרח נמחץ לקיר.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

בנק הוא לא ידיד
בזמן האחרון כמה מהבנקים הגדולים צמצמו את כוח האדם שלהם. רוצים עוד רווחים. בעתונים הכלכליים מצאתי שרווחי...
לקריאת הפוסט
לילה ללא שינה
על עטיפת הספר כתוב "ברוך דרור הוא שחקן, נשוי ואב לשניים ומתגורר בתל אביב". זה רומן הביכורים שלו והופיע ב-2020...
לקריאת הפוסט
זיקני ציון
היום, במלאות כששים וחמש שנה אני נזכר כי בשנת 1956 היינו מלאי מרץ כשסיימנו את בית הספר התיכון "אהל שם" ברמת גן,...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה