אופנה דף מס 2

כאב, וזאת ללא התערבות פלסטית. כיום הדוגמניות מצויידות בשתלי סיליקון, שפתיים מנופחות, אפים מעוצבים וטיפולי בוטקס.אל נשח את תעשיית היופי עתירת הטכנולוגיה העומדת לרשותן. דור המייסדות נדרש לידע בעיצוב שיער ובאיפור. את תכשירי האיפור שלא היו ברי השגה בזמנו, קנו במיטב כספם באמצעות דיילות האויר של אל על. חלק מהדוגמניות עיטרו את מגזיני האופנה הנחשבים בידי מיטב צלמי האופנה. הסטטוס קוו מתקופת הנסיכות הופר, כאשר קטי רוקאווי פתחה סוכנות דוגמניות כחול לבן איכותית. הסוכנות נטלה מהדוגמניות את האחריות של הניהול והייצוג העצמי. עידן הערוצים המסחריים מינף את תעשיית האופנה, בהתאם עלה גם מספר המאפרים המעצבים והסטייליסטים שעבדו שעות נוספות וחייכו כל הדרך אל הבנק. בשנים האחרונות מתנהלת התעשייה כמומ מכונה משומנת כשהמטרה ברורה עשיית כסף הרבה ומהר ככל האפשר. לסיכום חלוצי ומייסדי האופנה של שנות החמישים התחילו בקטן בזכות כשרונם נחישותם יצירתיותם ואלתורם הפכו לתעשיות ענק המגלגלות מיליונים ומינפו את ישראל על המפה העולמית האין זה מושא להערצה? אני עצמי מעריצה את כל חלוצי וחלוצות מדינה זו אשר סללו את הדרךבכל התחומים לבאים אחריהם.