עשו לכם עוולה צרכנית? בואו לקבל ייעוץ מנציגי המועצה לצרכנות!

מאז 1983 מצוין בכל העולם ב-15 במרץ יום הצרכן הבינלאומי. מטרתו: להגביר את מודעות ציבור הצרכנים לזכויותיו, ולעודד צרכנות נבונה ואחראית. לשם כך מתקיימות ביום זה ברחבי העולם פעילויות שונות, כגון: סדנאות, אירועי רחוב, קמפיינים – מסעות הסברה, פעילויות חינוכיות ועוד.
במסגרת היום החשוב (יום א' ה15/3) הזה נציגים של המועצה הישראלית לצרכנות (עורכי דין מוסמכים) יתארחו בקהילת צרכנות בשעה 15:00 ויענו על כל שאלה הנוגעת לצרכנות: מה אנו צריכים לדעת כאשר אנו נמצאים במכולת, בחנות הנעליים, כאשר אנו מבקשים לקבל את האחריות על מוצר שקנינו ועוד ועוד.
src="webfiles/camoni/pThumb.php?w=400&src=../../../cms_files/blogs/759/posts/126972/לוגו המועצה.jpg" />
אז למה אתם מחכים? היכנסו עכשיו לקהילת צרכנות ותשאלו את השאלות הנוגעות לכם! ותקבלו מענה מקצועי ומוסמך!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
מחפשים תוכן מעניין למפגש החברתי הקרוב שלכם? רוצים שנציגים של המועצה לצרכנות יגיעו אליכם? מעוניינים להגיש תלונה בנושא צרכנות לנציגי המועצה? צרו איתנו קשר לתיאום במייל: [email protected]
בברכת צרכנות נבונה,
ערבה
מערכת מוטק'ה
רבים בנו הצרכנים-בבלי-דעת, שתקשורת המונים אינטרסנטית ומוטה מבנה את השקפת עולמם וקובעת את דפוסי הצבעתם. מה תושיענו המועצה לצרכנות? אתמהה.
כל הכבוד הראוי על חשיבה מחוץ לקופסה / קופסא? מה כתוב נכון???
משה, תפקיד המועצה לצרכנות להגן על הצרכנים מעיוותי שירות. באינטרנט קיים אתר המועצה ובו תדרוכים, עצות, חוקי עבודה וכד', לסיוע.
במקרים רבים מסדירה המועצה עיוותים ומסייעת לתיקונם.
...משה, תפקיד המועצה לצרכנות להגן על הצרכנים מעיוותי שירות. באינטרנט קיים אתר המועצה ובו תדרוכים, עצות, חוקי עבודה וכד', לסיוע.
במקרים רבים מסדירה המועצה עיוותים ומסייעת לתיקונם.
נחכה לך בקהילת צרכנות לקראת יום הצרכן הבינלאומי ואף ביום יום. בקהילת צרכנות יש לנו במה לשיתוף, להודעות, להתראות ולתלונות בענייני צרכנות וקניות בתחומים רבים.
בלה, וודאי. היכנסי לקהילת צרכנות ורשמי את תלונותיך. הנציג שנקבע ישיב עליהן, ביום הצרכן הבינלאומי. ולאחריו, ביום יום, נשמח להשתתפותך.
לחברי המועצה הישראלית לצרכנות. שלום רב. הנידון: הטעיית הציבור. מביא בפניכם תלונתי בהקשר למוצר - מכונת גילוח חשמלית 'remington' אותה קניתי בתאריך: 2.3.14 , חנות - א.ל.מ - בד...
לחברי המועצה הישראלית לצרכנות.
שלום רב.
הנידון: הטעיית הציבור.
מביא בפניכם תלונתי בהקשר למוצר - מכונת גילוח חשמלית 'remington'
אותה קניתי בתאריך: 2.3.14 , חנות - א.ל.מ - בדיוטי פרי - בנתב"ג. עם אחריות לשנה.
פעמים מעטות השתמשתי במכונת הגילוח.
בתחילת פברואר שנה זו, שהשתמשתי במכונת הגילוח, המכשיר פצע לי את הפנים, כתוצאה מקרע ברשתית המכונה שיעודה להגן על עור הפנים מפני סכיני המכונה, בזמן פעולתם.
פניתי למעבדת החברה /"שריג אלקטריק" - תחנת שרות בבאר שבע - בבקשה לתקן את המכשיר, או לקבל מוצר חדש במקום המכשיר הפגום במסגרת תעודת האחריות אשר בתוקף.
בקשתי נדחתה בטענה שרשתית המכונה לא כלולה במכלול החלקים שבאחריות.
שֵאֶלָתִי: איך יתכן שרשתית מכונת הגילוח -אביזר בטיחותי מדרגה ראשונה, שבאה במגע הדוק בעור הפנים, כדי למנוע נזק של חתכים בעור הפנים, לא תיכלל במסגרת האחריות?
להבנתי זה קרה כתוצאה מפגם ביצור, ולא מכל סוג אחר, של נפילה, או חבלה כלשהי מצידי. המכשיר מונח תמיד על כנו.
כפי שציינתי, פעמים מעטות בלבד השתמשתי במכונת הגילוח החדשה הנ"ל.
לכן יש לראות בזאת הטעיית הציבור, כאשר חלק בטיחותי חשוב זה, לא נכלל במסגרת אחריות החברה.
ובנימוק שהיה עלי לקרוא את האותיות הקטנות המופיעות בספרון מנייטורי המצורף, למכשיר בעת הקניה.
לטיפולכם המסור. נדב.
נ.ב. טל: מעבדת אלקטריק תחנת שרות לקוחות ב"ש
08-6239367
נתונים נוספים (קבלת הרכישה) אצלי.
נדב היקר, אנא העלה את תלונתך כלשונה בקהילת צרכנות. בדיוק באתו פוסט של ערבה. תלונתך תטופל ותענה ע"י נציג המועצה ביום 15/3 בשעה 15:00. בהצלחה.
ב 1/9/2014 קניתי זוג סנדלים במבצע ב50 שקל מחנות איטליקה בהרצליה רחוב סוקולוב
חזרתי אחרי יומיים להראות למוכר שהרצועה קרועה ואי אפשר לנעול או...
ב 1/9/2014 קניתי זוג סנדלים במבצע ב50 שקל מחנות איטליקה בהרצליה רחוב סוקולוב
חזרתי אחרי יומיים להראות למוכר שהרצועה קרועה ואי אפשר לנעול אותם.
ביקשתי את כספי בחזרה ונענתי בסירוב ואמר לי ניסים אצלינו לא מחזירים כסף
למרות שהיה כתוב בפרוש בקבלה שמחזירים את הכסף עד שבוע ימים מתאריך הקנייה
התווכחתי אתו והסברתי שלפי החוק נהוג להחזיר את הכסף והוא אמר אני אשלח אותם לתיקון
בסוף הסכמתי ושאלתי מתי לבוא שוב - אמר בעוד שבוע
חזרתי אחרי שבוע -אמר עוד לא הגיעו וכך הלאה כל שבוע הייתה אותה תשובה
ביקשתי את מס טלפון של בעל החנות ניסים לא רצה לתת לי
והתחיל לדבר בגסות רוח ולהגיד – מה את עושה עניין בסך הכל שילמת 50 שח
פעם טען שבעל הבית נסע להתחתן בחו ל
פעם טען שבעל הבית אחראי על התיקון ועוד לא חזר
וכך הלאה משך אותי עם שקרים בלי סוף
ויתרתי על הכסף אבל לא ידעתי לאן לפנות כדי לספר על צורת הדיבור החוצפנית והמשפילה של אותו מוכר שקורא לעצמו מנהל חנות.
ועד היום לא ראיתי לא סנדלים ולא כסף
ורציתי ליידע תושבים של הרצליה לגבי חנות זו