מוטקה > בלוגים > הבלוג של אסתי טל > "סיפור הפרברים" - המחזמר הגדול של כל הזמנים, בהשתתפות 45 שחקנים, זמרים, נגנים ורקדנים. יעלה בתיאטרון הקאמרי ב-12.7.16 בשעה 20:30 . הנאה המערבת את כל החושים

"סיפור הפרברים" - המחזמר הגדול של כל הזמנים, בהשתתפות 45 שחקנים, זמרים, נגנים ורקדנים. יעלה בתיאטרון הקאמרי ב-12.7.16 בשעה 20:30 . הנאה המערבת את כל החושים

"סיפור הפרברים" - המחזמר הגדול של כל הזמנים, בהשתתפות 45 שחקנים, זמרים, נגנים ורקדנים. יעלה בתיאטרון הקאמרי ב-12.7.16 בשעה 20:30 . הנאה המערבת את כל החושים

"סיפור הפרברים" מבוסס על רעיון של ג'רום רובינס. מחזה: ארתור לורנץ. מוסיקה:לאונרד ברנשטיין. מילות השירים: סטיבן סונדהיים.
בימוי וכוראוגרפיה של ההפקה המקורית ג'רום רובינס.
 
צילום: רונן אקרמן
 
העלילה מתרחשת בניו יורק, באמצע המאה ה-20. עימות דמים מתחולל בין צעירים המשתייכים לשתי כנופיות רחוב יריבות, בעלות רקע אתני שונה: האחת של "הג'טס" ילידי ניו יורק, בני משפחות שהגיעו מפולין, והשנייה: "השארקס", שמוצאם מפורטו ריקו.
טוני (בגילומו הנפלא של עידו רוזנברג), אחד מבני קבוצת "הג'טס" מתאהב במריה (משי קליינשטיין המקסימה), אחותו של מנהיג "השארקס", ובכך קובע את גורלו. לאהבתם התמימה של טוני ומריה אין סיכוי בחברה הגזענית בה הם חיים, חברה שאינה מסוגלת לקבל את האחר, את השונה. על אף דמותו האמפתית של טוני, שנראה כשוחר שלום, הוא אינו יכול לברוח מהמוות האורב לו אי שם בדמי הליל. טוני נרצח ומריה נותרת בחיים ומאשימה במונולוג קורע לב את החברה שגרמה למותו של אהובה.
 
"סיפור הפרברים" הוא אחד ממחזות הזמר הגדולים ביותר בכל הזמנים, כשכל שיר הוא יצירת מופת בזעיר אנפין. הסיפור, המוסיקה המתוחכמת, סצנות הריקוד הגאוניות וההתמקדות בבעיות חברתיות, הופכות את המחזמר לאקטואלי ביותר בחברה בת ימינו.
 
המחזמר שוחק בברודוויי 732 פעם ועוד 1014 פעמים בווסט אנד ועלה פעמים רבות נוספות בארה"ב ובמדינות רבות בעולם. בישראל עלה המחזה לראשונה ב-1996 בתיאטרון הבימה, בתרגומו של אהוד מנור. ב-2010 עלה המחזמר שוב, בהפקה של "בית צבי".
 
תרגום: אלי ביז'אווי. בימוי: צדי צרפתי. עוזר במאי: חיים פיליבה. כוראוגרפיה: אביחי חכם, עוזרת כוראוגרף: דנה שובל. ניהול מוסיקלי: אמיר לקנר. תפאורה: ערן עצמון. תלבושות: אולה שבצוב. תאורה: קרן גרנק. קרבות במה: אילן גזית.
 
משתתפים מרכזיים: טוני: עידו רוזנברג, מריה: משי קליינשטיין, אניטה: רונה לי שמעון, ברנרדו: גלעד שמואלי, ריף: יפתח מזרחי, דוק: שלמה וישינסקי, שרנק: עודד לאופולד, קראפקי/גלד הנד: אביב זמר/טל וייס.
 
המוסיקה הגאונית של המלחין היהודי, לאונרד ברנשטיין המוכרת לכולנו על מנגינותיה הבלתי נשכחות, הממשיכות להתנגן כחלק מהתרבות העולמית, סצנות הריקוד המלהיבות של ג'רום רובינס, גדול הכוראוגרפים האמריקאים, רשימת השירים הידועה, ביניהם "מריה", "אמריקה",  "Tonight","Somewher"והשתתפותם של מיטב השחקנים, הזמרים והרקדנים בישראל, הופכים את המחזמר סיפור הפרברים למחזמר איכותי ואהוב, מרגש ומלהיב. מומלץ ביותר.
 
להזמנת כרטיסים: 1700-707-990
 

תגובות  5  אהבו 

5060
14/03/16
כל הכתוב הוא כאין ואפס לעומת רמתו המקצועית והאומנותית של המחזמר אך יותר מכל יזכרו שני אומנים   והם כמובן לאונרד ברנשטיין יוצר המוזיקה  ובמיוחד  ג'רום רובינס הכוריאוגרף  הנפלא...


כל הכתוב הוא כאין ואפס לעומת רמתו המקצועית והאומנותית של המחזמר אך יותר מכל יזכרו שני אומנים   והם כמובן לאונרד ברנשטיין יוצר המוזיקה  ובמיוחד  ג'רום רובינס הכוריאוגרף  הנפלא שאף אחד בעולם לא יוכל לחקות את הכוריאוגרפיה שלו בשום פנים ואופן...... לרשותו של רובינס נבחרה נבחרת של רקדני ג'אז עם רקע טכני מעולה  שאפשרו ביצוע נקי ומפעים של הריקודים על אופיים המרתק



מי שראה את המקור יהיה לו קשה להנות מהחיקויים



WHY  AM  I
14/03/16
שלום לך באשר תהיי, ראיתי את סיפור הפרברים בעבר רק על מסך הקולנע ובכל זאת, המחזה הנוכחי בבימויו של צדי צרפתי ריגש אותי עד דמעות. חשתי הזדהות עם סבלה של מריה וחשתי אמפתיה כלפי טוני. כשאת צופה במחזה ומכי...
שלום לך באשר תהיי, ראיתי את סיפור הפרברים בעבר רק על מסך הקולנע ובכל זאת, המחזה הנוכחי בבימויו של צדי צרפתי ריגש אותי עד דמעות. חשתי הזדהות עם סבלה של מריה וחשתי אמפתיה כלפי טוני. כשאת צופה במחזה ומכירה חלק גדול מהכוכבים את חשה תחושת קרבה, הזדהות והשתייכות. לראות ולשמוע את משי קליינשטיין, זה תענוג צרוף. יש לה קול מלטף את הנשמה ולטוני יש קול טנור שלא היה מבייש זמר אופרה נודע. התרגשתי לראות את  שלמה וישינסקי, ששיחק נפלא בתפקיד דוק.

התייחסתי אל המחזמר כמשהו אותנטי ולא כאל חיקוי.

אגב, מעניין אותי במה את עוסקת. אני כותבת על נושאים רוחניים ומיסטיים בירחון "שארם" (נשים) של וסטי - ירחון איכותי המודפס בשפה הרוסית. מתרגמים אותי לרוסית. אם את עוסקת בייעוץ לאנשים, כתבי לי,

תודה על התגובה, אסתי טל
14/03/16
לאסתי טל ראיתי כמוך מיליונטלפים פעם את הסרט סיפור הפרברים, לא נפלתי מהכיסא ממשחקו של אף שחקן  אבל מכיון ששפת הריקוד נהירה לי אני יכולה להגיד  שבלט הגאז  בו השתמש רובינס אין שני לו בש...
לאסתי טל



ראיתי כמוך מיליונטלפים פעם את הסרט סיפור הפרברים, לא נפלתי מהכיסא ממשחקו של אף שחקן  אבל מכיון ששפת הריקוד נהירה לי אני יכולה להגיד  שבלט הגאז  בו השתמש רובינס אין שני לו בשום מחזמר אשר הועלה על האקרנים  לא שורת המקהלה ולא כל הגאז הזה, כמובן שאי אפשר לנתק את הריקוד מהמוסיקה הנפלאה שכתב ברנשטיין

לצדי צרפתי אין מספיק רקע טכני ריקודי על מנת להעלות רמת ריקוד כמו שהוצגה בכוריאוגרפיה של ג'רום רובינס והמוסיקה  הרי תשאר לעד.



נכון שהקרבה מחממת את הלב אך לא את הביצוע  הפינומינלי.



WHY AM I



 
14/03/16
לאסתי כתובת המייל שלי  תופיע למטה  אנא שלחי לי את כתובת המייל שלך ואספר לך קצת יותר עלי [email protected] Cordially WHY AM I  ...
לאסתי



כתובת המייל שלי  תופיע למטה  אנא שלחי לי את כתובת המייל שלך ואספר לך קצת יותר עלי



[email protected]



Cordially



WHY AM I



 
14/03/16
היי "רוח ים", רוח ים נושבת מבעד חלוני. הלכתי לראות את סיפור הפרברים מתוך כוונה ליהנות. לא עשיתי כל השוואות עם גירסאות אחרות שראיתי ונהניתי מכל רגע. השחקנים, הזמרים והרקדנים שלנו מוכשרים ביות...
היי "רוח ים", רוח ים נושבת מבעד חלוני. הלכתי לראות את סיפור הפרברים מתוך כוונה ליהנות. לא עשיתי כל השוואות עם גירסאות אחרות שראיתי ונהניתי מכל רגע. השחקנים, הזמרים והרקדנים שלנו מוכשרים ביותר ועבורי הם האורגינל האמיתי.

לילה טוב,

אסתי
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

ניסים ונפלאות
בודקת אם אתם עדיין קיימים בעידן הבלבלת הקורונטית. אודליה
לקריאת הפוסט
"לילה בפריז" השאנסונים הגדולים של כל הזמנים
צילום: באדיבות תיאטרון הקאמרי מסע לילי קסום בעיר האורות לצלילי מיטב שיריהם של אדית פיאף, ז'אק ברל, שארל...
לקריאת הפוסט
תחושת בטן - דרמה משפחתית שעולה על במת תיאטרון הקאמרי
צילום: גבריאל בהרליה. תחושת בטן עוסקת בחופש הבחירה של נשים בתקופתנו: לגבי גופן, מסלול חייהן והייעוד שלהן...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה