מוטקה > בלוגים > הבלוג של שושנה > מלכודות דבש או למה הנשואים מחפשים ציד קל אצל בנות מוטקה?

מלכודות דבש או למה הנשואים מחפשים ציד קל אצל בנות מוטקה?

מלכודות דבש או למה הנשואים מחפשים ציד קל אצל בנות מוטקה?

כן. כן. אל תהיי תמימה שושנה. אני מזל בתולה. על כל הטוב שבו. אני מחפשת רק מזל דגים. צעיר גבוה ועשיר.

 

אינני תמימה. טוב. אולי קצת..

 

ניסיתי, שוב, - והורדתי את הV כעבור יומיים - להעלות נתונים בהיכרויות. למרות שכתבתי במפורש שאינני מחפשת זוגיות, אלא רק חברים למקלדת. קיבלתי הצעות למכביר. בעיקר באמצעות הצ'ט.

 

ההצעות היו מגוונות. ובאו טיפין טיפין. אולי צילום הבננות והתפוחים לא אטרקטיבים במיוחד לצורך..

 

היה "א" ששאל ללא כל עכבות, מה יש לי להציע? השוק חלש.. מה יש לאשה בעלת ניסיון להציע??

היי א'. מניין לך שלפניך אשה בעלת ניסיון??

 

היה "א" נוסף ששאל האם אני מוכנה לנסוע לאשדוד לצורך אינטימי??

 

 

היה "י" שממש נהניתי ממנו, עד שבכנות יוצאת דופן הודה כי הינו בזוגיות. ואני הבנתי מיד כי הינו נשוי.

חבל שטרחת ככ  "י".  סתם פתחת לי את השיבר. לחינם.. אני שמחה שהתעשתתי כעבור כמה ימים. שמחה שלא נשבר לי הלב. אמנם עיקר מחשבתי היתה על אשתו. שילכו לייעוץ אצל יועץ נישואין.. הוא משתעמם. אינני הכתובת. חבל מאד כי הוא נחמד.. במילה נחמד אני מכלילה את כל מעלותיו. והיו רבות.

אמנם חשבתי בעיקר על אשתו. לא רציתי לתת יד לחטא. עידוד שלי, הינו חטא. הרי יש אשה נשואה ברקע. כל החיבוקים והנישוקים הוירטואליים, הינם חיבוקים ונישוקים לכל דבר!!

ואף, שימו לב, ואף ליבי איננו עשוי מאבן. ואללה. ליבי בשר ודם.

 

מה הם מחפשים כל הנשואים במוטקה? האם כלו כל הקיצין ורק קשישות-בתולות-תמימות מוטקה יכולות ליפול לכם ברשת??

קודם כל, אני מוכרחה להודות שהכנות שלהם שבתה את לבי. הרי יכלו לקושש ללא הסברים ומי יודע כמה עושים כן וכמה בנות מוטקה ואחרות נופלות ברשתם??

הכנות חשובה. לי. ואני מאמינה שלכל אחת. אולי לרובנו..

מכל עבר אני שומעת, הן בפרטי, הן בצ'אט והן בשיחות, על בנות הנופלות למלכודות הדבש.

אני רוצה לדעת: האם נפל אי-פעם גבר למלכודת דבש?? מה קרה? וכיצד אם בכלל נחלצת ללא פגע? או שמא אהבת את הנפילה ואת הדבש??

 

ספרו בחורים. אנחנו מחכות!!

 

אני מחכה לכל מי שיש לו מה להגיד. ספרו לי. מי מכיר גבר שנפל למלכודת דבש? ומה קרה לו?

 

האם התופעה של ציד בלתי חוקי נפוץ אף אצלנו הבנות?? ואני לא ידעתי??

 

תגובות  23  אהבו 

2021

לשושנה,

אני שמחה שהנושא עלה על השולחן,כי זה קורה כאן לרובנו.

מדוע הם "ישרים"?אין להם אפשרות אחרת.כמה הם יצטרכו להמציא שקרים כשתרצי להיפגש איתם ששי,שבת או שתרצי את מספר...

לשושנה,



אני שמחה שהנושא עלה על השולחן,כי זה קורה כאן לרובנו.



מדוע הם "ישרים"?אין להם אפשרות אחרת.כמה הם יצטרכו להמציא שקרים כשתרצי להיפגש איתם ששי,שבת או שתרצי את מספר הטלפון שלו כדי לטלפן אליו,התיסבוכת של השקרים מאמצת אותו יותר מדי.הוא רוצה שנקבל אותו למרות המיגבלות.מדוע הם חושבים שנסכים?משתי סיבות:למרות הכרס שגידלו,והכושר הלקוי שלהם בבית בביצועים,הם חושבים שהם מתנת אלוהים לבני האדם ואנחנו נהיה מאושרות לזכות במתנה הזו.כי באמת אולי איזו פתיה,שנפלה פעם ברישתו החמיאה לו שחשבה שזה יעזור במה שרצתה שיעזור.



שנית,לדעתם ,אנו כאן מיואשות ומחפשות בנרות .מה שגבר כזה לא מבין שמה שאנחנו מחפשות,הוא לא יכול לתת לנו.כי קודם כל אנחנו מחפשות חבר.ידיד נפש.וזה הוא לא יכול לתת כי הוא מוגבל בתנאיו מעצם היותו בזוגיות ולא חשובה איזו.



רבות מאיתנו נימצאות באהבה כזו או אחרת ולמרות הגיל,יש בינינו כאלה שיש להן אהבה אמיתית,ואפילו עם גברים צעירים יותר,שמעריכים אותנו כבני אדם.אז לאלה שחושבים שאנו מוכנים להסתפק בפרורים משולחנה של אשתו,-אז חשב.ואת,אל תדאגי,זה לא דווקא לך.רבות מאיתנו זוכות"בחוצפה הזאת."שילחי לי את מספר הטלפון שלך"כי כבדו מעוניין להכיר איזו מטומטמת שתיפול במלכודת העלובה שלו.אז לא.כבודנו במקומו מונח.הוא שוכח שהיות ואנחנו כבר לא פרגיות,אנחנו יודעות כבר טוב יותר מליפול עם חצוף כזה.


היי שוש. אחלה פוסט. לא הפסקתי לצחוק. אני אישית יכולה להוסיף עוד כמה מקרים מוזרים. מגיע לך צל"ש על  עליית נושא חשוב.

ואני דוקא מדברת נגד נשים ,האם לא היה להן מספיק זמן להחכים??

האם עם הגיל לא צברו מספיק נסיון??

לפעמים אני אפילו כועסת על נשים אלו, גיל 16 עברנו מזמן

ואם עד עכשיו לא למד...

ואני דוקא מדברת נגד נשים ,האם לא היה להן מספיק זמן להחכים??



האם עם הגיל לא צברו מספיק נסיון??



לפעמים אני אפילו כועסת על נשים אלו, גיל 16 עברנו מזמן



ואם עד עכשיו לא למדו, לא ילמדו לעולם,



חלילה לא אומר על כל הגברים אבל 90% כאן במוטקה  מחפשים טרף קל ולדאבוני  מוצאים אותו,



 



 


שושנה - יש מושג שנקרא: "הפוך על הפוך" . את כותבת טקסט מסויים בנוסח מסויים, בכוונה מסויימת, ובא מי שבא וקורא את אותם דברים אך ההיפך, כי משהו בתפיסת הבנתו משדרת לו שהכותבת ודאי התכוונה להפת...

שושנה - יש מושג שנקרא: "הפוך על הפוך" . את כותבת טקסט מסויים בנוסח מסויים, בכוונה מסויימת, ובא מי שבא וקורא את אותם דברים אך ההיפך, כי משהו בתפיסת הבנתו משדרת לו שהכותבת ודאי התכוונה להפתיע אותו, דוקא אותו. האדרנלין ממלא אותו, הסקרנות לדעת למה התכוונה בדיוק הגברת מטריף אותו. ואת בשלך... אגב, זה קורה לא רק לגברים. 


16/01/15

הפוסט הזה זו תמימות?לא. זו היתממות.במוטקה אין בנות 18 ולא בנות 30.מלכודות-כן,יש מלכודות.אבל לכנותן מלכודות דבש.מה דבש כאן.

כל מי ששכל בקודקודה ועינים בראשה יכולה במיידי לזהות את התכשיט המנסה...

הפוסט הזה זו תמימות?לא. זו היתממות.במוטקה אין בנות 18 ולא בנות 30.מלכודות-כן,יש מלכודות.אבל לכנותן מלכודות דבש.מה דבש כאן.



כל מי ששכל בקודקודה ועינים בראשה יכולה במיידי לזהות את התכשיט המנסה את מזלו

בשיטת מצליח.כנות?כנות ששובה לב? מה שובה לב בכביכול כנות.מתברר שגם זו שיטה,לשים קלפים על השולחן ולקבל על כך מחיאות כפיים,כי יש מישהיא שמתלהבת "מכנות".

מאז שהצ'אט האישי חזר,חזרו בגדול ההטרדות של כל המנסים את מזלם,כולל את י' עם ה"גלוי הנאות" שעשה רושם כה גדול על כותבת הפוסט .עובד קשה הבן אדם.המתמיד.

 

 

 
17/01/15

מה קרה ומה ארע?

הדייג והדייגת פרשו הרשת ביום סגריר ,

אולי יתפסו גבר או אישה בחכה....

הצייד והציידת יצאו לצוד .

אולי יצודו  איזה נסיך או נסיכה 

...

מה קרה ומה ארע?



הדייג והדייגת פרשו הרשת ביום סגריר ,



אולי יתפסו גבר או אישה בחכה....



הצייד והציידת יצאו לצוד .



אולי יצודו  איזה נסיך או נסיכה 



וגם אנחנו פה גברים ונשים ,



מגששים משוחחים או מתאים או לא מתאים.



אף אחד ואף אחת לא מכריחים ויש גם X בשביל להעיף מטרידים או מטרידות.



שבת שלום cool



 



 



 


17/01/15

מי שמחפש בנות טיבעי שזה גם מה שימצא!

לעומתם מי שמחפש נשים ייתכן ויתאים לך

לא מבינה מהי כנות ושאר-ירקות..

מבינה גם מבינה - מהי בגרות ומהי בשלות ...

מי שמחפש בנות טיבעי שזה גם מה שימצא!



לעומתם מי שמחפש נשים ייתכן ויתאים לך



לא מבינה מהי כנות ושאר-ירקות..



מבינה גם מבינה - מהי בגרות ומהי בשלות 



עצת-חינם:כבר באופן הפניה בכתב ניתן לדעת אם כן או לאו..להמשיך..ההיתכתבות


מסכימה עם ניצה 5 ב100%.

על מה היללה והנהי.

אם נפגשים גבר+אישה וישנה כימיה או אין- זוהי התחלה לשיחה

ואם לאא?- אז לא נורא. שום אסון לא קרה

ואם בן?- לו יהי.

...

מסכימה עם ניצה 5 ב100%.



על מה היללה והנהי.



אם נפגשים גבר+אישה וישנה כימיה או אין- זוהי התחלה לשיחה



ואם לאא?- אז לא נורא. שום אסון לא קרה



ואם בן?- לו יהי.



אני מכירה שני דגים .אחד גדול השני קטן ושניהם נמצאים רגשית בגיל הגן.wink



 



 


קראתי את הפוסט ואת התגובות ולא הבנתי על מה המהומה. איני מבין כיצד יכולה אישה לפול בפח . על איזה פח מדברים? מי  שמתקשר ומבקש קשר  יודע לבטא את עצמו ומי שמקבלת את ההצעה יודעת לאן היא צועדת....

קראתי את הפוסט ואת התגובות ולא הבנתי על מה המהומה. איני מבין כיצד יכולה אישה לפול בפח . על איזה פח מדברים? מי  שמתקשר ומבקש קשר  יודע לבטא את עצמו ומי שמקבלת את ההצעה יודעת לאן היא צועדת.  הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו? כך אומרת לנו הגמרא. לא יתכן  שיתקיים מפגש אם הוא  לא ממלא את רצונות שני הצדדים. אז אם קיבלה מישהיא הצעה והיא אינה נראית לה  תדחה את ההצעה. אולם ברור מעל ספק שישנן נשים שישמחו להצעה גם אם  למפגש רומנטי .הרי לא נולדנו מיקשה אחת.  לא רק גברים רוצים  מפגכשים לא מחייבים. ומה שאני קורא  כאן מזכיר  לי את סיפורי הבנות בתיכון. .



אני חושב שאם ישנן הזדמניות אז צריך לנצל אותן ולא להסתתר מאחורי  סיבות  של "אולי הוא" ו" מה מסתתר בהצעה"  . הכרתי בתולות בנות 60  שחשבו כך וחששו  ליצור קשרים .עבדה איתי פקידה בת 65  שלא נישאה מעולם למרות שהייתה יפיפיה. תמיד חשבה שהוא לא טוב בשבילה ותמיד היללה את גיסה מי יודע מה היה ביניהם. .  תנו  לזה לזרום. אם מפגש אחד היה רע  הרי  סביר שהאחרים יהיו טובים. זו דרכה של הסטטיסטיקה לקבוע כמה  אי הצלחות ישנן בין ההצלחות(זה כבר שעור  בבנקאות חחח) תיזרמו.



מדבר מי שלא ניסה כאן ליצור  קשר במשך 6 שנות חברות במוטקה כך שדעתי אינה משוחדת..



תפסיקו עם משחקי הילדות. צריך לנסות עם כל "הסכנות האורבות" בדמיון העשיר.



אני מקוה שלא הכעסתי אתכן ואותכם חברים יקרים. פשוט הבעתי את דעתי הבילתי משוחדת


17/01/15

ניצה5,מה יש בכרטיס שלך שמזמין את הדייג כדי "מגששים משוחחים או מתאים או לא מתאים.".

מתאים למה,ניצה5? כותבת הפוסט מחפשת חברים למיקלדת.גם את?הכרטיס שלך אינו מסביר-מרמז מאומה. הנ...

ניצה5,מה יש בכרטיס שלך שמזמין את הדייג כדי "מגששים משוחחים או מתאים או לא מתאים.".



מתאים למה,ניצה5?

כותבת הפוסט מחפשת חברים למיקלדת.גם את?הכרטיס שלך אינו מסביר-מרמז מאומה.

הנשים צריכות להיות ברורות בכרטיסים שלהן והן צריכות לדרוש מהגברים שיואילו להתיחס למהות הכרטיס ולכתוב בו.

 

1. תיקון טעות ליעקב גרשון:



"הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו" זה לא בגמרא.



אלה דברי הנביא עמוס מהתנ"ך.


2. לשושנה,



איך היא אומרת בפרסומת:  "זרקת רעיון"



אולי כדאי לי להיות ניצוד וליפול במלכודת דבש ?



טובה יקרה. אני מתעקשת ואינני נותנת מספר טלפון לאף אחד. נקודה.

אני שמחה לספר כי מה שקרה לי היה בדיוק 48 שעות של צ'אט. ותו לא! איזה מזל שאני קשה כל כך. קיר. מזל גדול.

...

טובה יקרה. אני מתעקשת ואינני נותנת מספר טלפון לאף אחד. נקודה.



אני שמחה לספר כי מה שקרה לי היה בדיוק 48 שעות של צ'אט. ותו לא! איזה מזל שאני קשה כל כך. קיר. מזל גדול.


ילנה יקרה. שימחת אותי מאד בתגובתך. צחוק יפה לבריאות.



לא צריך להרפות מהנושא. להיזהר.


מלינה יקרה, כוונתי היתה לדעת האם מישהו מהגברים במוטקה נפל קורבן לציד של אשה.


מיכאל יקר. תודה על תגובתך. כוונתי היתה לדעת האם נפל גבר במלכודת דבש של אשה. מה הרגיש? האם נהנה שסידרו אותו?

צריך 2 לטנגו. כן. אך יש תמימות שאינן מבינות למה זה קרה להן? אף לי ארך 48 שעות ל...

מיכאל יקר. תודה על תגובתך. כוונתי היתה לדעת האם נפל גבר במלכודת דבש של אשה. מה הרגיש? האם נהנה שסידרו אותו?



צריך 2 לטנגו. כן. אך יש תמימות שאינן מבינות למה זה קרה להן? אף לי ארך 48 שעות להבין מה הוא בעצם רוצה. שאינו מוקסם ככ מהאופי המקסים שלי ומהידע הרב שלי. שמטרתו אחת והיא הסדין..



התופעה מאד נפוצה. אני כועסת על המביאים אותה לפתחנו. הניחו לנו בשקט.


מינה יקרה. יש חוכמה רבה בדברייך. האם ידוע לך על גבר ממוטקה שנפל ברשתה של אשה?


ניצה יקרה. האם שמעת על גבר ממוטקה שנפל ברשתה של אשה? מה קרה? 


יעקב יקר. האם הינך מכיר גבר ממוטקה שנפל למלכודת דבש? האם נהנה? ומדוע הגברים הנשואים מחפשים הרפתקאות אצל נשות מוטקה?


18/01/15

למה אף אחדת לא מסביר לך את העוול שאת עושה לגולשותים רבותים

שרוצים בדיוק מה שאת חושבת שאת רוצה..עד-מתי תעלי כאן פוסטים

מלעיזים על  X  או Y  או Z..עד-מתי???אכלו-לך-...

למה אף אחדת לא מסביר לך את העוול שאת עושה לגולשותים רבותים



שרוצים בדיוק מה שאת חושבת שאת רוצה..עד-מתי תעלי כאן פוסטים



מלעיזים על  X  או Y  או Z..עד-מתי???אכלו-לך-שתו-לך..קוזאקית?



 



איתך הסליחה שחנופות וצביעויות אינן הצד החזק שלי..


אין צורך שתקראי את הפוסטים שלי. ממש מיותר. תודה.


כולם בוקר אור.

אפחד לא מכיר גבר שסידרו אותו?

רוצה להצהיר בריש גלי: יש במוטקה חברים רבים מאד, בזוגיות, נשואים שכולנו מכירים/מכירות. חיוביים ופרודוקטיבים. אף לי יש חברויות טובות ע...

כולם בוקר אור.



אפחד לא מכיר גבר שסידרו אותו?



רוצה להצהיר בריש גלי: יש במוטקה חברים רבים מאד, בזוגיות, נשואים שכולנו מכירים/מכירות. חיוביים ופרודוקטיבים. אף לי יש חברויות טובות עימם.



אין אמירתי בפוסט באה לפגום בהם חס וחלילה. לא בהם ולא בשכמותם. 



יש לי ולרבות מאיתנו, בנות מוטקה, קשרים טובים עם חברים "תפוסים".



אמירתי באה להתריס נגד תופעת הרמאות.



גברים ונשים מחפשים סטוץ. אין לי בעיה עם כך.



הבעיה הינה הרמאות. מלכודת הדבש.



היו כאלה שהגיבו הן בפוסט שלי בבלוגיה והם בפוסט שלי בקהילת פנויים/פנויות על צדקנות כביכול.



אין כאן שום צדקנות. ונא לא להתחמק מהנושא. 



האם מישהו מכיר גבר שסידרו אותו? מה הרגיש? איך זה ליפול למלכודת דבש ולהיפגע?



ואם כבר מדברים על כך, למה אפחד אינו קם ומוחה נגד התופעה?? אף גבר. פנוי או נשוי לא הסכים שהתופעה שלילית ולא מקובלת.


מיכאל יקר. ?  R      U     TEASING     ME


כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

מפחיד כמה שזה דומה..
המחדל האמריקני המחדל הישראלי האמריקנים בכלל לא תארו לעצמם שמישהו יכול לפגוע בהם.. אני גדול אני חזק אני...
לקריאת הפוסט
דקר..
https://www.motke.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94_%D7%91%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%94/1338087
לקריאת הפוסט
המוסד עצר מפגע על אדמת איראן.. הבנתם?? באיראן..
בקבוצת הטוב הרע והמרכבה.. תוכלו לקרוא כל מה שמעניין בתחום הצבא והבטחון.. https://m.maariv.co.il/news/military/Article-1018972
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה