למה??

למה??

למה סטטוס של גרושות גם של גרושים

מתקבלים בפחות אהדה מאלמנים ואלמנות??

1, יש הרבה משפחות שחיים חיי גהינום ולא מתגרשים,,

2, יש הרבה שחיים יחד ומיחלים שהצד השני ימות

3, יש הרבה אלמנים ואלמנות,,שלא חיו טוב, אבל לא התגרשו

שפר גורלם והם בסטטוס של אלמנים ואלמנות

מכל האלמנים והאלמנות שחיו טוב אני מבקשת מחילה

אבל ממה שכתבתי לעיל נראה לי מיצג חלק נכבד

למי שלא נראה, או מתאים מה שכתבתי, דעותיו יתקבלו

בברכה

ובהקשר לכך נזכרתי בבדיחה

אחד מתה עליו אשתו,,לא עלינו

החל לבכות,

ניחמו אותו, אל תדאג עוד חודש חודשים תמצא אשה

כן, אבל מה אעשה הלילה ענה,

תגובות  31  אהבו 

605
בטח שבחורה מבכרת אלמן .היא יודעת שהוא ימות עליה אחרי שאשתו הלכה, או אולי טעיתי והוא ימות תחתיה. מה זה חשוב איך ימות עליה או מתחתיה ואז היא תהיה עשירה....חחח. וזה שבבדיחה ...
בטח שבחורה מבכרת אלמן .היא יודעת שהוא ימות עליה אחרי שאשתו הלכה, או אולי טעיתי והוא ימות תחתיה. מה זה חשוב איך ימות עליה או מתחתיה ואז היא תהיה עשירה....חחח.
וזה שבבדיחה צריך להיות מאושא שאשתו מתה עליו ולא מתחתיו אחרת אולי לא יכול היה לקום.
באופן כללי את צודקת, בהחלט יכול להיות אלמן או אלמנה שהנישואים שהם לא היו טובים, אבל מי שהתגרש , ואני גרוש, בטוח שנישואיו עלו על מהמורה וסרטוןואלמן או אלמנה אפשרות סבירה אבל לגמרי לא בטוחה שהנישואין הי...
באופן כללי את צודקת, בהחלט יכול להיות אלמן או אלמנה שהנישואים שהם לא היו טובים, אבל מי שהתגרש , ואני גרוש, בטוח שנישואיו עלו על מהמורה וסרטוןואלמן או אלמנה אפשרות סבירה אבל לגמרי לא בטוחה שהנישואין היו טובים למדי.
אנחנו חיים בעולם ש בו מקטלגים דברים, אלמנה או אלמן נשמע יותר טוב מגרושה או גרוש,
שאי ברכה.
18/11/13
סטיגמות לדעתי הכל סטיגמות
ראשית לא תמיד האלמן עשיר
וכי למה הוא ימות עליה אחרי שאשתו הלכה??
לפעמים ,לא מצליחים לשכוח את האשה/האיש
18/11/13
1. גרוש/ה שלא באשמתו/ה = מי שגרשו אותו/ה. (מעניין למה)
2. כן מלינה... לפעמים לא מצליחים לשכוח את הנפטר/ת...
שגרשו אותו/ אותה,,יתכן והוא או היא רצה ללכת
מרצונם,

ושלא שוכחים את האשה התכונתי לא כשנשארים לבד
אלא כשמתחתנים עוד פעם, ויש אשה חדשה וגם אז לא שוכחים
אני גרוש, ואיני חש בנחיתות כלשהי מפני זה, או בגישה מפלה לרעה, ביני לאלמנים. באם נכון דברך, הריהו נכון למדפי סופרמרקט, בו מונחים הגרושים והאלמנים (זכרים ונקבות), על מדפים נפרדים, במחירים שונים, ושוני י...
אני גרוש, ואיני חש בנחיתות כלשהי מפני זה, או בגישה מפלה לרעה, ביני לאלמנים. באם נכון דברך, הריהו נכון למדפי סופרמרקט, בו מונחים הגרושים והאלמנים (זכרים ונקבות), על מדפים נפרדים, במחירים שונים, ושוני יצרנים, כשידיים נשלחות לפי הפרסומות, שהופכות דעות, עניין של תרבות, תרבות של חיים, שכל נשוי שבטוב, דוחה מחשבת כיוון גירושין, ומכך הפחדים, כאשר מחפשים. כל החיים, מסכת שגיאות, מעשי תיקונים, ופשרות, פשרות הן חיים, ומי שלא לא, קטן סיכויים, א?ל?מ?נו?ת, ג??ירו?ש??ין.
יש בעולמנו צרה צרורה וזה שבמצב שונה מדביקים לו סטיגמה לא מסתכלים על האדם אלא על הסובב וזו הצרה הצרורה אם היו מסתכלים על האדם כאדם היו אולי משתחררים מהסטיגמות ולא רואים בזה סטטוס פחות כהכרתי את...
יש בעולמנו צרה צרורה
וזה שבמצב שונה מדביקים לו סטיגמה
לא מסתכלים על האדם אלא על הסובב
וזו הצרה הצרורה
אם היו מסתכלים על האדם כאדם
היו אולי משתחררים מהסטיגמות
ולא רואים בזה סטטוס פחות
כהכרתי את שרהלה ידעתי שניא ערושה
אבל לא זה עניין אותי אלא האדם שבה
לא שאלתי ולא אשאל על סיבות גרןשיה
כי זה לא עניני
כן עניני הוא האדם שבה
את צודקת הן בכתיבה והן בתשובתייך למגיבים
מבינות אחת את השניה כשהתגרשתי אמרו לי למה התגרשת?? אדם טוב,,עניתי הוא טוב ,אבל אני יותר טובה חה חה חה נשארנו בידידות,,לא היתה עוינות,, בינינו להיפך כשהכרתי הבא אחריו,אלמן די טרי כ9 חודשים. לדעת...
מבינות אחת את השניה
כשהתגרשתי אמרו לי למה התגרשת??
אדם טוב,,עניתי הוא טוב ,אבל אני יותר טובה חה חה חה
נשארנו בידידות,,לא היתה עוינות,, בינינו להיפך

כשהכרתי הבא אחריו,אלמן די טרי כ9 חודשים.
לדעתי גבר שלא מתחבר ישר עם אשה ישאר כך
אמרתי בליבי,,אדם טוב לא טיפש ,אעזור לו לעבור את המשבר,,אסור ללחוץ על אלמן, לדעתי בהגיון ובהבנה
יתקשר אליך ןאף יאהב אותך וכך היה,

הקשר היה טוב,,מעולם לא שאל אותי סיבת גרושים
ידענו להעריך אחד את השני,

אבל אני יודעת ומודעת שאנשים ,מחפשים ומעריכים יותר אלמן אלמנה מאשר גרוש וגרושה
אולי הם חושבים אם התגרש מי יודע איזה צרות עשתה לו או הוא לה שברח ממנה
אבל אפשר להגיד זאת גם על אלמן ואלמנה
מי יודע איזה צרות עשתה לו עד שגמרה אותו וקברה אותו,,ולהיפך

הכל סטיגמות,,,אפשר להצליח פעם שניה,

יפה עשית שלא נכנסת לעניני הגרושים
ומאחלת לשניכם הרבה הרבה ימים של ביחד באושר
אבל יותר טוב לבדו מאשר
משהוא או משהיא שלא חיים בטוב,
כאן דילמה אנושית אמיתית שלא נעים לעיתים לחשוף אותה ויש בה הרבה מאד אלמנטים לא קלים מסכימה עם כל מילה בדילמה האנושית ואין לי תשובה חד משמעית ריקי
19/11/13
לדעתי הכל סטיגמות ! ההבדל היחיד הוא שאלמן/אלמנה יודעים איפה בני הזוג שלהם שוכבים/ות סניגוד לגרושים /גרושות ... סתם בדיחה. מכירה אלמנים/ות שפיתחו קשרים עם גרושים /ות . המשך יום נעים ...
לדעתי הכל סטיגמות !
ההבדל היחיד הוא שאלמן/אלמנה יודעים איפה בני הזוג שלהם שוכבים/ות סניגוד לגרושים /גרושות ...
סתם בדיחה.

מכירה אלמנים/ות שפיתחו קשרים עם גרושים /ות .

המשך יום נעים
אם לוקחים את נושא האלמנות/ אלמנים/גרושות/גרושים/לכל סיפור חיים ישנם אנשים שונים עם תובנות וכמובן דעות שונות וזוית ראיה שונה .מלינה העלת שלוש עובדות מסויימות.את שואלת למה??סטטוסים ובצדק. אין לי תשובה ...
אם לוקחים את נושא האלמנות/ אלמנים/גרושות/גרושים/לכל סיפור חיים ישנם אנשים שונים עם תובנות וכמובן דעות שונות וזוית ראיה שונה .מלינה העלת שלוש עובדות מסויימות.את שואלת למה??סטטוסים ובצדק. אין לי תשובה אולי כי זה הכי נוח וקל לקטלג.
19/11/13
גם אני לא מבינה אנשים שלא טוב להם יחד ובכל זאת ממשיכים יחד מסיבות שונות.
אני גרושה ולא חשה שאני פחות "שווה" מאלמנה
אני חושבת שמה שחשוב זו איכותו של האדם.
אבל באמת יש כאלו שגם שוכבים באדמה
גרושים לא חסינים בפני המות
יש הרבה הרבה אלמנים ואלמנות שלא חיו בטוב אבל לא התגרשו מכל מיני סיבות יחד עם זאת יש גם כאלו שחיו טוב ועליתי על פרט מענין, יש כאלו שחיו לא טוב התאלמנו ופתאום שכחו את הרע,,ונזכרים רק בטוב אולי ...
יש הרבה הרבה אלמנים ואלמנות
שלא חיו בטוב אבל לא התגרשו מכל מיני סיבות

יחד עם זאת יש גם כאלו שחיו טוב

ועליתי על פרט מענין, יש כאלו שחיו לא טוב התאלמנו
ופתאום שכחו את הרע,,ונזכרים רק בטוב
אולי זו לטובה??
הסטיגמה הזו היא פרורי שאריות מהתפיסה הקרתנית בעיירות מזרח אירופה והמזרח,מהתקופה שהמילה"אהבה"התה מוקצה ונישאו בשידוך והיו צריכים להסתדר בצורה אינטליגנטית.אז לא היו מתגרשים,אלא אם הגבר לא הצלי...
הסטיגמה הזו היא פרורי שאריות מהתפיסה הקרתנית בעיירות מזרח אירופה והמזרח,מהתקופה שהמילה"אהבה"התה מוקצה ונישאו בשידוך והיו צריכים להסתדר בצורה אינטליגנטית.אז לא היו מתגרשים,אלא אם הגבר לא הצליח לממש את הנישואים,או שהאשה לא הצליחה ללדת.או שהאשה(רק האשה)בגדה בבעלה.היות והעניין היה קשור בנושאים אינטימיים,התלחשו על הזוג המתגרש.הסטיגמה של גרוש כבן אדם שלא יודע להסתדר עם הזולת נישארה.
שנית,האלמנות יותר "מסודרות"מהגרושים שנאלצו להתחלק ברכוש וגם ממורמרים לפעמים.לעומת זאת לאלמנה לרוב,נישאר הכל.ולכן ,כשבפרק בית עושים גם שיקול כלכלי ,מעמד האלמנה כלכלית טוב יותר.אם היא תומר לו לפעמים"בעלי היה כך וכך"הוא מוכן להשלים עם זה למען הרכוש.
באלמנות חלק מהרכוש עובר ומגיעה לילדים

ורוקים ורווקות מבוגרים
גם לא מתקבלים באהדה

אם לא הצליחו עד עכשיו כנראה יש פגם האם את סבורה כך??
שלא יכולים להסתדר עם הזולת הלואי שיהיה לי כל כך הרבה ימים יפים כמה אנשים ואפילו אלו שהתאלמנו לא רק הגרושים שחין רע מאד, כמה נשים נרצחות שלא חיו טוב ורצו להתגרש?? כמה נשים במקלטי נשים מוכות ש...
שלא יכולים להסתדר עם הזולת
הלואי שיהיה לי כל כך הרבה ימים יפים
כמה אנשים ואפילו אלו שהתאלמנו לא רק הגרושים
שחין רע מאד,

כמה נשים נרצחות שלא חיו טוב ורצו להתגרש??

כמה נשים במקלטי נשים מוכות שלא מוכנות לקבל מכות כל החיים

אז אלו שהתגרשו הן אמיצות בעיני
לא נכנעות לגורל
ולא שלא יודעים להסתדר זה בולשיט


הצחקת אותי בתגובה לניסו, נער הייתי וגם כמעט זקנתי אבל את אמרת השפר הזו עוד לא שמעתי, מותר לי למכור אותם לידידים? שאי ברכה.
אבל תדע למי לא כל אחד מבין צחוק
וניסו אני יודעת שהוא מבין צחוק.
24/01/14
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

כתר מזהב
אפילו הכלב בובי שבביתי נעמד דום בעת הצפירה , כאילו הבין את משמעות הצפירה,אזניו מקופלות וזנבו בין ירכיו ועצב רב ניבט מעיניוקשה מאד לתאר את העצב הנורא,,,,הילדים של כולנו ,לכל אחד , כתר זהב על ...
לקריאת הפוסט
עולם שלי
עולם שלי יקרקמתי הבוקר עם תחושות נעלותהסתכלתי סביבי ,נשמתי את ריחות הפרחים סביבי, התמוגגתי משכרון- וחשבתיעולם שלי יקר, רבות דנים על קיומך , מי ברא אותך, ?? יש המאמינים שהאל ברא אותךיש שלא,,יש...
לקריאת הפוסט
לתום יקירי
היתה זאת שעת בין הערביים כמדומניערפילים כיסו את השמיים,משרים אוירת נכאות,צלצצול,,,,,תאונה? פציעה?לא מת!צמרמורת תום במהופך , מות!הנאה לך משכנך החדש יקירי??שמעתי שיש לך חברה חדשה יקיריכרובית עם...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה