הצל שלי ואני...-מאמר

אתם הייתם מוותרים בקלות על תרנגולת שמטילה ביצי זהב? נכון שלא, אז למה שחברת הכבלים "הוט" תוותר בקלות על לקוח שמודיע שברצונו להתנתק מהכבלים.
וכך מיום ההודעה מתחיל "לחץ פיזי מתון" על הלקוח מצד נציגי החברה שלא יתנתק מסע שנקרא "שימור לקוחות" בארבע שיחות שכנוע יכבדו את הלקוח.
אבל הישראלי הממוצע יודע לעמוד על שלו הרי עם למוד מלחמות אנחנו ואנו לא נכנעים בנקל ולפיכך יום הגירושין הגדול מגיע וסוף סוף בשעה טובה ומוצלחת יש התנתקות...
אפילו כוסית יין הרמנו לרגל ההתנתקות ...אלא שהרמת הכוסית היתה מהירה מדי...ועכשיו מתחיל פרק ב' של הוט נציגי החברה מתקשרים ללקוח לשעבר שיואיל לחזור לחברה ולא יעזור אם נאמר שבאנו בברית הנישואין עם חברה אחרת ...נציגי המכירות של הוט יציפו אותנו בשיחות טלפוניות רבות עם הצעות מהצעות שונות , הצל של הוט ילווה את הלקוח הסרבן עוד תקופה ארוכה .
עכשיו שרבו התלונות על תופעה זו אצל הרגולטור , נציבות תלונות הציבור ועוד. הגיע העניין לאחת מועדות הכנסת שנותנת דעתה בעניין למניעת רדיפת הצל של הוט , הרי התגרשנו , נכון. אז למה החיזור הגורלי הזה?
<p>בשעה 4. ושם הודיעו שחב' הוט היא אלופה במקום הראשון</p>
<p>בתלונות מנויים. </p>
<p> ויתכן וישפרו את השרות.</p>
<p>יש שם טופס למלא ולשלוח לכל אחת מהחברות שאתה רוצה להתנתק מהן והן חייבות לנתק אותך אם אני זוכרת נכון תוך 48 שעות מצורף קישור</p>
<p>https://www.netek.co.il/%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%AA%D7%A7_%D7%9E%D7%94%D7%95%D7%98</p>
<p></p>
<p></p>
<p>עלינו לשמוח שזה לא הפוך,אך אין ספק שזה מטר אמיתי.</p>
<p>ודרך אגב.בעקבות התלונות הרבות על החברה,היא השתפרה לאין ערוך.</p>
<p>אני נתקלתי בכך עם חברת מ.ש.ר.פ, אשר התקינה בביתי כפתור מצוקה, עברתי התנסות מרגיזה מאוד....וגם לאחר ההתנתקות מהם לא הפסיקו לנסות ולשכנע אותי לחזור (אפילו הציעו הנחה משמעותית במחיר), למרות שבינתיים התקשרתי עם אחרים...</p>
<p>תודה שהעלית את הנושא. עליזה</p>
<p></p>
<p>מעצבנים</p>